وبسایت شخصی مصطفی مرادی کردی

عمومی - گرافیک - فناوری اطلاعات

هدایت به بالای صفحه

کسب درآمد
فناوری اطلاعات و ارتباطات - سیاسی - اجتماعی - فرهنگی - هنری - عمومی - جالب و خواندنی - ورزشی - افتخارات - تسلیت - بازار - آموزشی

ایمیل : moradikordi@gmail.com
همراه : 09115766189
******************************
آخرین نظرات
  • ۲۰ ارديبهشت ۰۱، ۰۰:۲۱ - شارژ کارتریج در محل ارزان و فروری "سارژ کارتریج در محل ارزان " شارژ کارتریج در محل "
    Have you ever considered writing ...

تقویم شمسی

تقویم

وضعیت آب و هوا

کسب درآمد

سلام دوستان. همونطور که میدونید نرم افزار download manager به خصوص نسخه 6.18 با مشکل نصب از لحاظ کرکی مواجه است. شکل زیر مربوط به این ارور هست.

 

1- در ابتدا نرم افزار download manager را به طور کامل پاک کنید. (ترجیحا با یک نرم افزار مانند  uninstall tools)

2- البته با این کار ممکن است برای فایل هایی که درحال دانلود آنها هستید مشکلی به وجود بیاید در صورت امکان فایل مورد نیاز خود را دانلود کنید و اگر در لیست دانلود های دانلود منیجر خود فایل هایی بودند که هنوز به دانلود آنها اقدام نکرده اید ولی نمی خواهید از بین بروند از این طریق عمل کنید:

الف: اگر محیط download manager انگلیسی بود به ترتیب tasks – Export – to IDM export file اقدام کنید و برای برگرداندن آن از طریق impotrt سپس import from IDM eport file کلیک کنید.

ب: اگر محیط download manager فارسی بود به ترتیب امور – استخراج – به فایل استخراجی download manager  و برای برگرداندن بک آپ خود همین مسیر را دنبال کنید.

3- پس از حذف کامل download manager سیستم خود را ریستارت کنید.

4- پس از بالا آمدن سیستم  ارتباط خود را از اینترنت قطع کنید.

5- ابتدا در داخل پوشه کرک بر روی فایل Disable Activation راست کلیک کرده سپس آن را از طریق Run as administartor اجرا کنید.

6- download manager خود را نصب کنید.

7- بعد از اتمام نصب download manager در صورت اجرا شدن آن را به طور کامل ببندید به  Taskbar رفته در صورت مشاهده آن بر روی برنامه راست کلیک کره سپس بر روی Exit یا خروج کلیک کنید.

8- سپس Patch مورد نظر را در پوشه برنامه download manager کپی کرده سپس بر روی فایل patch راست کلیک کنید و آن را از طریق Run as administrator اجرا کنید و بر روی دکمه patch کلیک کنید.

9- بعد از کلیک بر روی patch برنامه از شما می خواد که برنامه مورد نظر را معرفی کنید و شما در کادر باز شده برنامه download manager را انتخاب کنید.

10-در این مرحله  باید کار شما به اتمام رسیده باشد و برنامه با موفقیت و بدون ارور سریال نصب شده باشد.


۹۵/۰۷/۲۶
مصطفی مرادی کردی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی