وبسایت شخصی مصطفی مرادی کردی

عمومی - گرافیک - فناوری اطلاعات

هدایت به بالای صفحه

کسب درآمد
فناوری اطلاعات و ارتباطات - سیاسی - اجتماعی - فرهنگی - هنری - عمومی - جالب و خواندنی - ورزشی - افتخارات - تسلیت - بازار - آموزشی

ایمیل : moradikordi@gmail.com
همراه : 09115766189
******************************
آخرین نظرات
  • ۲۰ ارديبهشت ۰۱، ۰۰:۲۱ - شارژ کارتریج در محل ارزان و فروری "سارژ کارتریج در محل ارزان " شارژ کارتریج در محل "
    Have you ever considered writing ...

تقویم شمسی

تقویم

وضعیت آب و هوا

کسب درآمد

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

صفحه آبی مرگ نامی‌است که متخصصان کامپیوتر برای یکی از پیغام خطای سیستم عامل به نام Stop انتخاب کرده‌اند و زمانی نمایش داده می‌شود که مشکلی در سیستم قابل برطرف شدن نیست و برای ادامه کار نیاز به راه‌اندازی دوباره کامپیوتر است

اگر کاربر ویندوز هستید، حتماً با این پیغام خطار برخورد کرده‌اید. اکثر کاربران با دیدن این صفحه سردرگم می‌شوند چرا که بدون هیچ اخطاری برروی صفحه ظاهر می‌شود و تنها راه ادامه کار Restart‌ کردن سیستم عامل است. البته در ویندوز ویستا و 7 این صفحه بعد از چند ثانیه محو می‌شود و سیستم به صورت خودکار Restart‌ می‌شود.

سیستم عامل ویندوز قابلیت برطرف کردن مشکلات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری را دارد، ولی بعضی از این مشکلات قابل تصحیح نیستند و برای رفع آن‌ها باید سیستم دوباره راه‌اندازی شود. اگر خوش‌شانس باشید، معمولاً یکبار با این صفحه روبرو می‌شود و با Reset شدن سیستم مشکل برطرف می‌شود. ولی معمولاً نمایان شدن صفحه آبی مرگ نشانه وجود مشکلات اساسی در ساختمان سیستم عامل و یا سخت‌افزارهای کامپیوتر است.

سردرگمی کاربران از دیدن این صفحه معمولاً به این خاطر است که پیغام‌های نشان داده شده کمی نامفهوم هستند و بعد از چند ثانیه نیز محو می‌شوند. در ادامه یاد می‌گیریم چطور پیغام‌های خطای صفحه آبی مرگ را بخوانیم و از بعضی از آن‌ها برای رفع مشکل کامپیوتر استفاده کنیم.

بقیه در ادامه مطلب >>

۰ نظر ۰۷ مرداد ۹۶ ، ۰۱:۴۱
مصطفی مرادی کردی